lördag 18 januari 2014

Återförsäljare till MM PhotoArt sökes! Retailer wanted.

Hej 2014 och Hej allesammans!
Hoppas ni mår bra, har fått en bra start på året och är laddade för nya utmaningar :-)

Mitt liv i Paris rullar på och jag firade precis i dagarna 1 år som boende här, helt galet vad tiden går fort!  Nu söker jag nya återförsäljare till mina Parisprints. Har du en butik och är intresserad av att veta mer, skicka mig ett mail och berätta om din butik till: info@mmphotoart.se för mer info.

I dag finns mina prints eller tavlor till försäljning i London, Paris, Tyskland, Hong Kong (!) och i Sverige  Finns säkert fler ställen men jag känner inte till alla eftersom en del av mina bilder säljs via mina leverantörer, PB Home Sverige och Brookpace Lascelle i London. Jag har en ny återförsäljare på gång i Australien också, Jättekul! Så vill du också hoppa på, hör av dig :-)

 Ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar